Σε πιλοτική εφαρμογή βρίσκεται αυτές τις μέρες μία νέα δυνατότητα του youtube, που θα κόβει τα βίντεο μετά από τρεις προειδοποιήσεις σε όσους χρησιμοποιούν adblocker. Εκπρόσωπος της εταιρείας επιβεβαίωσε τις δοκιμές με επιστολή του στο TheVerge τονίζοντας ότι οι διαφημίσεις είναι απαραίτητες για τη βιωσιμότητα της πλατφόρμας.
«Λαμβάνουμε πολύ σοβαρά υπόψη την απενεργοποίηση της αναπαραγωγής και θα προχωρούμε σε αυτή την ενέργεια, μόνο εάν οι θεατές αγνοήσουν επανειλημμένα αιτήματα για να επιτρέψουν τις διαφημίσεις. Το μοντέλο του YouTube με τις διαφημίσεις, υποστηρίζει ένα ποικίλο οικοσύστημα δημιουργών και παρέχει σε δισεκατομμύρια ανθρώπους παγκοσμίως δωρεάν πρόσβαση στο περιεχόμενο» αναφέρει η ανακοίνωση.
Προς το παρόν δεν διευκρινίζεται το πότε θα γίνει αυτό το μέτρο σταθερό σε όλους τους χρήστες, ενώ τους τελευταίους μήνες το youtube πειραματίζεται όλο και περισσότερο με τον αριθμό και τη διάρκεια των διαφημίσεων προβάλλονται. Πιο πρόσφατο παράδειγμα είναι τα 30 non-skippable δευτερόλεπτα διαφήμισης στο ξεκίνημα ενός βίντεο.
Η λύση για να φύγουν εντελώς οι διαφημίσεις δίνεται από την πλατφόρμα, μέσω της premium συνδρομής που στην Ελλάδα έχει κόστος 8.49 ευρώ τον μήνα.